搜尋此網誌

2015年4月2日 星期四

England afternoon tea - Athenaeum hotel

英國旅行我想做的事....

嘆返個Afternoon tea.....

今次去左Athenaeum Hotel.....

其實主要, 我地都係去感受一下氣氛.....

食物, 係新鮮, 有誠意既....朱古力士多啤梨好味, scone 係暖既, 佢既jam 好好味, 食完想再食, 我食左三個, 哈哈 仲有cheese cake, 芝士好軟滑, 都好好味..

環境, ok la....因為我食5:30果轉, 人比較少, 所以都好靜~

Service, good, 因為時段關係, 計埋我地, 得二枱客, 所以好快應機...

價錢, 5星酒店, 價錢around $400左右港紙一個, 係咁上下啦, OK既







沒有留言:

張貼留言