搜尋此網誌

2015年3月31日 星期二

梅酒 - 附梅酒浸泡方法

上年, 我在這個時候浸泡了一樽梅酒....

今天, 已經一年了....

天氣同一樣, 濕濕立立咁.... (實不相瞒, 我真係好憎這種天氣!!!!)

講返梅酒, 味道甜甜的, 有點像我在日式超市買回來的....

因為味道不錯, 今年, 我同樣地浸泡了同樣的梅酒....

期待下一年的收成^^

材料:

清酒, 2L

青梅, 3ibs (記得執走爛, 撞箊左既青梅走)

冰糖, 1包/斤 (喜愛可放黑糖, 同樣都係一斤)

保鮮紙 1塊

做法:

1. 先把浸酒的樽用熱水消毒, 吹乾水. (要一滴水都冇, 記得用廚房紙抺乾)

2. 把青梅去"丁", 洗乾淨, 再用食用水沖多一次, 吹乾水(我用風桶凍風吹乾, 千其唔好用熱風, D梅會比你吹熟左)

3. 落梅, 落酒, 落冰糖, 封上保鮮紙, 寫上日期, 放一年後收成.


**當你有梅酒收成的時候, 記得用一滴水都冇, 而又洗乾淨的廚具去處理, 否則會起霉菌**










沒有留言:

張貼留言