搜尋此網誌

2014年9月18日 星期四

麵包機成品 - 椰賓 (附食譜)



大家知道乜野叫肥死人唔使本嗎?

今次, 我做椰賓, 我真的越來越愛我的麵包機~

佢真係做乜包都成功的, 我信相台版/日版更加犀飛利~

今次用左mode 8, 佢叫做菠蘿包mode~

佢個模既特色, 係可以中途拎個麵糰出黎加野

加完哂, 你撳開始佢先會再次發酵, 所以我真係愛死佢~

電器係阻地方, 但佢發酵得真係好好, 好穩定~

食譜如下: (我跟說明書的)

高粉 200g

糖 25g

鹽 4g

全蛋 半隻, 約25g

牛油 15g

凍水 110ml

酵母 3.5g


椰茸餡:

椰茸 50g

全蛋 半隻, 約25g

糖 40g

牛油 20g




做法如下:

 下圖係做型前, 佢發酵完既麵糰~


記得枱上放上高粉, 以防麵糰痴手痴腳~

(記得塊葉依個時間可以一齊拎埋出黎, 唔使再放入去, 因為唔會再攪)


一開4, 做型


壓平麵糰, 搽上椰茸餡, 卷左佢~


係麵糰中間切一刀, 佢就會好似下面咁, 好靚仔~


排列好, 其實你鐘意點排就點排, 冇特定的~


出爐啦, 係咪好靚仔, 焗既途中, 佢勁香, 香到我勁驚引甲由入黎~


沒有留言:

張貼留言