搜尋此網誌

2015年3月30日 星期一

英法自由行 - 治安篇

今次既旅程, 帶給我俩冇限擔心!

因為我地袋住左十幾日既洗費....

因朋友, 銀行職員, 網上討論, 多說巴黎治安有幾差.....

令我俩也有不是擔心!

幸好, 平平安安地回來....

沒有遇到不幸事件, 感激感激.....

巴黎, 到而家我還是覺得好靚, 好靚...

雖然係污穢, 但真係好靚, 環境靚, 人靚....

我俩一致覺得只要專心看守自己的財物, 不要邊走邊撳電話, 不要亂信任熱心幫助你的人.....那你就可以好安全!

個人意見, 巴黎巴士同地鐵票價大致相同, 而且也很方便, 不防用巴士代替地鐵!

巴士也是用ticket T票的!






沒有留言:

張貼留言