搜尋此網誌

2014年9月19日 星期五

麵包機成品 - 咖哩盒子(附食譜)




是日dayoff, 可以休息一下, 做一點特別的晚餐~

特別得黎, 唔想太飽, 又要帶一點玩味~

依期熱愛我的麵包機, 預備晚餐的工作又點可以吾預佢呢!

我由下午三點開始焗包, 到晚上八點包包就出爐了, 香噴噴的~

由於佢做法包的過程要五個鐘, 所以我既食材只需要用五分鐘來準備~

就係盒職人咖哩, 咩味都得, 用白汁都得呢...

做法如下~~

新鮮的法包出爐了~
我今次就揀左以下這款, 當包包出爐, 就可以把咖哩原包放入熱水裹小火煮熱5分鐘.

由於晚餐只得我同公子倆人, 我就把包包切半~

而我們用的會是頂部, 因為我們要為盒子蓋上蓋

把包包的頂部切下, 的色的部分, 再搽上牛油
而包包的身體也要用較剪剪走包芯, 記得唔好剪得咁盡, 會穿的!
低部, 包的入面都係輕手搽上牛油, 把蓋子, 同低部一齊放入焗爐約3分鐘, 180度至金黃








出爐後把包包身體安置係一個碟到, 冇乜特別都唔好再郁佢, 因為怕佢會穿~

倒上咖哩, 再鋪上已切的食材, 我今次用左美式腸, 亦可用煎好的雞扒, 朱扒, 魚蛋, 你想食既野~


關左蓋的咖哩盒子樣貌~ 有型, 可上碟了, 招呼朋友堅好的一個特別美食~




法包食譜:

高粉 250g

水 150g

糖 20g

鹽 5g

酵母 4g

牛油 20g


做法:

把粉, 糖, 鹽, 水放哂入焗盤, 過三分鐘放牛油, 跟住酵母放入酵母tray~

跟住等等等, 等佢5個鐘, 等到訓著落街再訓, 佢都未得....哈哈 




p.s.

如咖哩自己整, 記得唔好整咁稀, 個包會好易索哂d汁, 變得林謝謝, 唔好味的~





沒有留言:

張貼留言