搜尋此網誌

2014年9月16日 星期二

麵包機成品 - 法包 (附食譜)


每次路過連鎖麵包店既時候, 見到法包都係一條條好整齊排列!

今次我又用麵包機, 整下法包先, 因為公子好鐘意食硬倔倔包!

同樣地, 所有野倒哂落去, 等!!!

今次要成五個鐘!

我心諗, 五個鐘, 你失販就哂我電, 你唔好衰比我睇呀下( ̄▽ ̄)

途中, 我偷睇佢發成點, 都唔錯~



出爐啦, 高18CM, 都满意呀, 最主要係我撳落去, 有脆既聲音~


質感, 好軟熟, 真係不錯~


焗返脆, 再搽上碎蛋, 這就是簡單的早餐啦~



法包食譜:

高粉 250g

水 150g

糖 20g

鹽 5g

酵母 4g

牛油 20g


做法:

把粉, 糖, 鹽, 水放哂入焗盤, 過三分鐘放牛油, 跟住酵母放入酵母tray~

跟住等等等, 等佢5個鐘!!!!!

沒有留言:

張貼留言