搜尋此網誌

2014年8月25日 星期一

豚皇拉麵



日式拉麵, 實在令人一食上癮~

行銅鑼灣路過豚皇, 竟然唔使排隊~

咁我地就入去試下啦~

聽人講就聽得多, 食就真係第一次, 一坐低, 都係卷紙仔, 每人一張~

公子要豚皇拉麵, 個湯好白, 好重豬骨味, 好好飲~

而豬, 我地簡左腩肉, 有三塊, 正常份量啦~







至於我, 就簡左黑皇, 其實, 我唔知佢係咩黎~

好似有黑芝麻同黑胡椒咁既~

至於我碗麵有辛, 有蔥, 睇落去D野多D咁囉~

同埋係多左一球好似芝麻, 又有小小豬肉咁既野~

個湯都好濃, 都好好味, 但我本身就鐘意清湯果一個~

下次要試埋其他果D先得~





P.S. 埋單$176, 我覺得都OK.
至小唔使飛去日本, 都食到有咁上下水準的拉麵, 當然同日本比較都係爭小小啦~



沒有留言:

張貼留言