搜尋此網誌

2014年8月27日 星期三

心花怒放 - 紫薯花卷~~






























如愛你多些, 再多些, 已满瀉

今日我又整包啦~~~

日整夜整, 狂整, 整到用哂包麵粉為止!!!

終於, 我包麵粉終於都.....用哂啦~

今次我唔係整朱咪咪啦, 我今次係靚花花花花~~

花花卷, 紫襯白的紫薯花卷~

今次買左一個小小地既蕃薯黎整, 整出黎都唔錯~

因為我冇落糖係個餡到, 所以食落唔甜, 有D似饅頭咁~

    下一站, 我想整臘腸卷, 燸米卷.....
____________________________________________________________



做法如下~


1. 先把紫薯去皮切片, 中火蒸15分鐘~

2. 把薯壓成蓉


3. 把麵糰"顏"成長方型, 放上紫著, 向下卷


4. 卷好, 開口向下, 係麵糰上酒小小麵粉, 可防止麵糰 痴著膠墊

5. 根住打直切, 約半寸的一刀, 一個花卷, 要切二刀~
根住好似下圖咁擺, 撳扁同拉長小小, 二手向內扭(我會有短片UP上黎~~)

6. 扭完就會好似下圖咁, 就可以放上包紙上作最後發酵 15分鐘~
你會眼見佢係鬆左, 發大左小小咁~
7. 到最後, 拎去水滾蒸8分鐘, 蒸完出黎就好似下圖咁啦~

沒有留言:

張貼留言