搜尋此網誌

2015年9月22日 星期二

英法自由行 - Day6 (Legoland)

話咁快, 行程去到一半啦....

今日我地會去legoland....

朝早行開supermarket, 見到麥提沙曲奇....

買黎食下先~~~

去依度搭火車入温莎.....



搭到去温莎....揾legoland 個巴士站揾左好耐, 但其實係對面.....

我地已經揾唔到架free shuttle, 結果係比錢搭車過去囉.....

Legoland, 好大風, 好凍.... D野都有點舊....

但係未去過我覺得值得去~~

不過吹到我係咁流鼻水.....




離開時, 都成五點啦.....

我地走時見到有間好大tesco....mega....

我地衝左入去....

大到我唔見左個老公呀......至鐘意行咁大supermarket....haha.




沒有留言:

張貼留言