搜尋此網誌

2015年9月21日 星期一

沖繩自由行 - day 1

話說一行十八人遊走了四天沖繩!

只係請一日假, 就可以去四日旅行啦.....

租左三架七人車, 租車係舅母安排, 係電油二能既....好舒服的.....

其他都係Egl join package!

第一日, 早上七點幾飛, 我地五點幾去到機場, 大家早一晚都冇乜點訓....

依個小魔怪, 第一次搭飛機呀......

年紀還小, 未見興奮.....


到達時, 好天氣, 大家都好好心情.....

連天氣都好好呀, 興奮.....

由於同時有幾班機到達, 入境時都排左一陣間, 大約一個小時左右啦.......

跟住我地一齊去左拎車....

拎車果間公司, 係機場有shuttle 去, 去到全日本, 同簡單英文, 等左半個鐘到啦, 就可以拎車啦....

檢查好車冇花我地就正式出發!

首先, 我地要ready 好map code!

map code 真係好準, 同埋一定要ready, 到時先揾會有D遲.....

第一站醫肚, 係outlet 隔離食100 yen 壽司~

由於我地一行太多人, 好混亂, 冇影相.....

分左三張枱坐.....UM....都OK既.....

第二站, outlet, 一黎好熱, 二黎大家冇咩買, 咁我地就skip左啦!

最後係離開前買了一杯雪糕....好消暑呀....



outlet 有Le Creuset

本身一心諗住買煲, 同石頭....

點知....得好小款, 間野. 好細間........







第三站, 出發酒店,放抵行李, 再出發(( comfort hotel Naha, 地點服務都好好👍👍))

洗手間, 都好大間呀......

由於房佢要我地轉, 同埋酒店停車場full 左, 咁佢地就叫我地去左對面既停車場, 同時, free左幾日比我地.....超good




跟住我地出發左去Aeon mall,  (map code: 33 530 406*45)

依個地方可以行一日!

因為好大....好大.....同埋好大.....

但我地去左二個鐘並食埋飯😭😭太唔夠時間啦....

不過份度有一張好大好大的枱, 可以坐齊我地18個人呀, 變態, 感覺好好呀.....

依個在food court食的天婦羅飯, 好好味呀......


計重量的牛扒, 都OK好味既.....






行到商場閂門, 我地就揸返車返酒店, 再去行國際通......

但係太夜, 國際通都閂門了, 只留下24小時營業的激安......

但由於冇乜點瞓過, 我地都好攰啦......


沒有留言:

張貼留言