搜尋此網誌

2015年9月22日 星期二

英法自由行 - Day5 (Paris to London )

最後一日係巴黎啦~

我地係酒店附近行下....

走左入一間家品店, 好普通的, 仲唔起眼過日本城....

但入到去, 好大間....仲要乜都有, 可能外國人鐘意DIY

所以工具好齊全.....

我好想買塊板返屋企....可惜...我冇手拎啦.....


好大隻既蕃茄~~~






去左市集, 有千層麵呀, 有腸, 買左黎食, 都好有風味既, 但天氣凍, 我覺得唔夠熱~~



超大桶呀.....如果我尾站係巴黎, 我會買一桶.....



求其影一條街都咁靚....之所以花都, 真係冇錯....

希望你地經濟快D好轉~~

可以拎旅客唔使咁提心吊膽啦......






第五日, 我地由巴黎, 落返倫敦~~~

心情.....好放鬆~

因為我地俩個一直一直覺得巴黎治安唔太好~

離開時, 去到火車站我地俩個心情就好似係羅湖返香港一樣.....

返到LONDON, 我地二俩簡單係心係好鬆懈

一黎, 可能聽得明英文先~

冇左一個感覺, 係我隔離話打刧我都唔知既心態先~

跟住返到london其實都夜晚架啦.....

咁我地總要攪埋check in.....先可以出去食飯.....

跟住我地去左行一個好大叫wesrfield 既商場....

都好大架, 又有野食, 好平, 我行左好多轉, 哈哈.....

https://uk.westfield.com/london


入面有lego, 有D平過legoland.....買就做功課啦....

我就係冇做, 得個吉......

沒有留言:

張貼留言