搜尋此網誌

2014年10月7日 星期二

韓式豆腐湯 - 附食譜






十月, 步入了秋季, 早晩都有一點點涼意~

就因為涼涼地, 我就做了一個韓式豆腐湯, 帶點辣~

同埋又唔使放油, 材料簡單又健康, 超喜歡呢~

由佢這是有很多材料的湯, 可以偷懶, 造小一個餸, haha

材料就有以下2張相, 再加粉絲~

我煮左飯比公子, 自己食粉絲就飽飽了~







材料如下~

韓式辣醬, 約2湯匙 (一湯匙, 一湯匙咁落, 唔夠再加) <因為我一開始低估左佢, 辣到我跳舞

韓式泡菜, 約小半碗

豆腐, 1磚 切粒

蜆, $20蚊, 我諗1斤左右

粟米芯, 1pack

粉絲, 一札 (先浸軟)

雞湯味濃湯寶 1粒 (可唔落)

水, 約800ml



做法:

1. 把蜆洗淨, 放鹽落水到養15 - 30分鐘~ (最好養耐小小, 但有時唔夠時間就15分鐘都ok)

2. 豆腐切粒, 煲水, 水滾後放辣醬(可以一湯匙, 一湯匙咁落, 唔夠再加), 泡菜, 1分鐘後

3. 跟住放豆腐, 濃湯寶, 粟米芯, 蜆同粉絲.

4. 煲到蜆完全開口就可以上枱了~






沒有留言:

張貼留言