搜尋此網誌

2013年8月26日 星期一

Hea gathering - Tea buffet at 恆豐酒店

la la la.... 休休閒閒的星期天~

約左我地一班好朋友一齊出去high high tea~

今次我地去左佐敦的恆豐酒店~

講返有D咩野食先~


以下係三文魚骨, 沙律, 同埋蛋撻.....

個三文魚幾好味, 所以見到隔離枱扲左二大碟.....





豆腐花, 好滑呀, LIKE~



以下依D一般啦, 仲有好多進步空間



壽司, 好難唔好味既咁又, 但係卷物我覺得太實了~




生果, 好甜, 西瓜亦起沙, LIKE~




以下依個係喇沙, 味唔夠濃呀我覺得, 不過可以簡材料, 都OK~




以下Dreyer's 冇得輸啦, 咁既價錢, 仲想點呢~







 
最後想講, 你想幾個人傾計靜靜地的話, 依到唔啱你~

依到比較嘈一D, 但係味道, 款式我覺得依個價錢黎講都算係咁.....

不過一開始果陣有小小要搶既感覺~

以下係我見到的情況.....

1. 小朋友周圍走, 同大聲係到玩~ (依個情況只係咁啱係到開生日會, 我估平時冇咁既情況掛)

2. 有個強國人拆爛左雪糕櫃既門....

不過都係果句, 咁既價錢, 你仲想點呢~


沒有留言:

張貼留言