搜尋此網誌

2013年8月26日 星期一

光波燒肉 - 燒腩仔做法




話說早幾日好想食燒肉啦~

咁午餐就去左買盒燒肉飯做午餐!!!

盛為$36蚊~

我一食舊燒肉, 點解個皮唔脆既........真係O咀...O咀, 再O咀.....

我心目中, 佢會係脆, 但係佢冇....我好傷心咁望住盒飯.....

算吧啦, 都係靠自己算啦~

第二日我去左百佳買左件五花腩~

我自己做.....



燒腩仔做法


新鮮五花腩一舊 (約4" X 6")  要多皮. 塊皮唔可以冇咁一忽......

粗鹽 2湯匙


做法:

先煲一煲水, 能夠蓋過舊肉既, 煲滾佢....

跟住放舊肉落去煮, 中火得架啦, 煲返佢3個字到, 頭5分鐘朱皮向下, 跟住反轉佢煲多10分鐘~

之後拎舊肉出黎, 用朱插輕輕手咁插下佢, 要分佈成件肉, 由其D邊位, 唔好偷懶呀~

**記得, 越多洞洞, 佢會越脆架**

跟住用粗鹽係朱皮面係咁刷, 刷返佢分鐘2分鐘 (約50下左右啦)

之後拎粗鹽醃埋舊肉. 朱皮向上放係碟, 放入雪櫃下格雪佢18個鐘....(唔使包保鮮紙)

~~~


到左第二日, 你拎舊肉出黎, 你會見到佢個皮勁硬, 插都插唔入咁~

跟住就底部, 朱皮向下放入光波爐 高架 230度, 波20分鐘至

拎舊肉出黎, 切平個底部, 要令到波朱面果邊盡量係平的, 冇高低的

之後就朱皮向上250度波20分鐘至爆皮...

就可以拎出黎切, 但記得要朱皮向低咁切, 朱皮先唔會甩....同切得靚架喎

切開中間睇下熟唔熟, 唔熟可以再平面咁波佢10分鐘....

咁就攪掂, 以下係我成功的例子~







 


沒有留言:

張貼留言