搜尋此網誌

2013年8月29日 星期四

食蕉 - 附香蕉蛋糕食譜



當屋企有蕉擺到起哂梅花點.....

當當自己冇買定第二日早餐比人.....

當當當自己一個係屋企冇乜野攪.....

之後....

我就走左去整香蕉蛋糕啦~

依個係聆尋晚整既, 我覺得好香香蕉味~

可能D蕉勁爆熟.....會變左香, 同甜~

食譜如下: (6"模)

蛋 大蛋用3隻, 中蛋用4隻, 細蛋用5隻 (我用左農場蛋, 我覺得佢極細, 用左5隻)

糖 60G

低粉 110G

香蕉 2.隻 / 鐘意可以拎多1隻鋪面做裝飾

牛油 20G


做法

*記得打蛋個盤唔好有水同油, 1滴油/ 水都足夠令你失敗*

先打全蛋打至寫到8字.....如下圖

再加入糖, 打多1.5分鐘, 跟住依盤野放埋一邊先! 




梅點蕉~~~

拎個兜打爛佢, 打到佢爛哂, 變左糊咁.....



牛油, 熱溶佢, 跟住灘一陣, 等佢冇咁熱



把蕉茸, 同牛油加入蛋糊之中, 同時再西入低粉...

輕手攪勻, 直定完完全全冇粉粒, 記得輕手, 唔好整爛蛋糊既氣泡, 蛋糕焗出黎先會有彈性



所有野攪勻之後, 倒入焗盤......6" 係倒唔哂既, 我會入左4個小紙杯~~~

6"要焗約25分鐘, 170度火, 小杯焗15分鐘~



小杯出爐啦, 我塞左舊蕉入去, 但係食既時候我覺得濕左D, 我建議大家切片放係面算~

*想唔浸左塊蕉既放法係唔好放蕉上面住, 放個蛋糕入去焗2分鐘先再放上面*









蛋糕都出爐了, 好香, 但係好夜啦, 我冇切黎食, 放左係到~



到第二朝依然軟熟, 唔錯~


沒有留言:

張貼留言