搜尋此網誌

2015年11月27日 星期五

不能調換!

今日, 心思思....

想打一篇自己的感受! 係我睇到周邊的人的感受~

認識我的人都會知我做事的態度~

每位叫我都會做, 唔會因為你高/低級而心裡地你們作出界別....

要講的是....很多東西並不是人人能可以調轉去諗....

往往都自私的....其實這著數真的那麼緊要嗎?

往往因為我記性好, 會記得某人做某事~

不是我想提起, 但這行為衝著我而來我就看不過眼!

公司資源, 本是大家共用, 何解要分你的我的?

真的咁緊要嗎?

往往會說佢咁咁咁, 那你又會點呢?

往往會誰把你的東東郁過, 那咁又點呢?

點解要咁執著, 點解要咁自私?




沒有留言:

張貼留言