搜尋此網誌

2015年11月23日 星期一

自製乳酪 - 保温瓶

原來一個月時間過得好快~

我又冇打blogger 一個月了!

依個月, 好多野做....

因為我病左一個星期, 食完藥完全變了潺仔強~

跟住要荃灣, 沙田二邊走, 因為要照顧我的寶貝粒粒~

加上又有新野玩~

我係日本城做特價時買左個保温瓶

佢好犀利架, 可以焗到粥, 而家可以整埋乳酪~

原來整乳酪好簡單, 我以後可以買枝大牛奶, 整定一星期既份量~

可以小甜小甜小小甜啦, yeah~

材料

牛奶 - 2盒

原味純乳酪 - 2.5湯匙

黃糖 - 1湯匙



做法:

1. 把牛奶加熱到70度左右 <FOR 殺菌~

2. 待温度回到45度左右, 加入原味純乳酪, 黃糖, 攪勻, 倒入保温瓶

3. 擰實, 放置5個鐘, 完成

4. 完成後, 你會見到有小小黃色既水份, 我倒左大量, 有小小倒唔清, 跟住我同乳酪攪勻佢就冇再出現~



**記得保温瓶要乾淨, 冇油冇水份....




沒有留言:

張貼留言