搜尋此網誌

2014年10月24日 星期五

踢腳了...

時間一日一日咁過, 真的有點踢腳了!

還未進入十一月, 婚禮的安排我一一要開始著手了!

流程表, 坐位表, 人名表,....

我一律, 只得草稿!!

問你怕唔怕, 一向幫我處理日常時務的IT人....

竟然冇幫手... 佢話: 我都唔知有咩幫到你!

今個星期, 只做到每天的早點就算....

都是一般做開的合桃包....

在百忙中也要吃一點有益的食物呢~

至忙的, 可以說是我安排三月的假期....

本身打算跟團的我俩, 上網請教了網友....

現在決定自由行....

由於我們還未去過英法, 二個, 所以也要做足準備.....

明天我會做一餐好菜去安慰這星期忙碌著的身軀~

沒有留言:

張貼留言