搜尋此網誌

2014年10月13日 星期一

有米落肚 (附花膠元貝排骨粥食譜)

有時候, 要養身體休息一下~

我會選擇, 清淡一點~

似終都係中國人, 當然我地亦要有米落肚...

煲了小滋潤既花膠元貝排骨粥...

女士, 多一點食花膠係有益既 (但個人體質唔同, 大家可向中醫請教一下)



以下係材料預備的工作~

花膠, 要用薑蔥預先出左水, 去腥味~

元貝, 要早1個鐘浸定, 浸元貝水可留用~

排骨, 係我早二日蒸飯多左出黎既, 我放多左小小鹽, 醃咸D做咸排骨~

米, 洗淨後, 用油同鹽醃左佢約半個鐘~




食譜如下: (2人份量)

米, 大半杯

排骨 100g

元貝 2粒

花膠 2塊

水 約750ml

做法, 

1. 煲水, 倒入醃左既米至滾, 約4分鐘後, 可熄火焗至米身發大~

2. 開火,  放入元貝, 排骨, 再一邊攪煲粥, 防止痴底. 煲約30分鐘

3. 隋手放入花膠, 再邊煲邊攪多三分鐘左右, 粥開始綿, 之後煲多20分鐘就可以上枱.

**P.S. 我係用le creuset 白裡煲**

如用其他高速煲, 可把所有材料放入煲內撳製就可以




沒有留言:

張貼留言