搜尋此網誌

2012年7月5日 星期四

第二樽, 黃色小菊!!!! (菠蘿奇異金果味酵素)

由於依幾日係咁睇酵素做法, 好處~

我就好似痴左咁, 今日一返工走去買野整多一樽!

今日就做菠蘿奇異金果味~

我做法係以下咁~

先把所有野有啱啱煲滾既水6一6佢, 殺下菌!

跟住就抺乾所以水份, 人地話自然風乾好, 但係我等唔切, 用廚紙抹乾算~
   
首先雙手以及所有野都唔可以有生水

1. 把生果去皮

2. 係生果上放上冰糖水放到傘住哂所有生果, 再放上另一層生果

3. 跟住放上檸檬片

4. 放上冰糖

5. 放上另一隻生果

6. 跟住放上檸檬片


7. 放上冰糖

攪掂, 等二個星期, 隔幾日開一開蓋, 嗅一嗅~

但做法, 我未成功, 唔可以分享比大家, 請大家等我二個星期, 睇下得唔得先!

得我再打做法, 食譜出黎~

沒有留言:

張貼留言