搜尋此網誌

2012年7月4日 星期三

我終於返黎啦

去左五日華東, 其實都係睇下風景咁, 都ok既~

唯一唔好就係坐車坐得太耐, 腰骨都直埋!

我既行程係咁既~

第一日南京落機>跟住坐四個幾鐘車去杭州

第二日由杭州坐二個幾鐘車去無鍚

第三日由無錫坐二個幾鐘車去蘇州

第四日由蘇州坐二個幾鐘車去上海

第五日係上海返香港!

無錯, 大家完全冇睇錯, 我係日日咁坐車去咁多個地方~

雖然走馬看花, 每日都好趕, 但都睇左好多風景, 同欣賞到唔同地方既酒店!

至於食方便, mama 地啦, 但一定會飽既, 仲每日都有汽水係枱面, 算係咁啦~

香港導遊, 我覺得佢做得好好, d野都跟得到, 有果句講果句! 叫Peter, 關鍵的~

至於風景呢, 睇下湖, 坐下船咁, 我覺得唔錯!

仲有好多買野既地方!

雖然我全部都唔啱買, 但係見到團友們買得咁開心, 我都好開心呀, hehe

晏d先post返d相比大家睇下~

沒有留言:

張貼留言