搜尋此網誌

2012年3月22日 星期四

牛涮鍋




話說, 同少爺諗住去跑步....

點知佢同我講, 不如去食牛涮鍋啦~

點知, 我地就去左葵芳食牛涮鍋就冇去跑步啦~

由於未食過, 我地就簡左尾二平既牛....

佢牛係任食的, 叫完你可以再叫, 係咁叫係咁叫都得~

跟住出面有丸呀, 菜呀, 麵呀咁~

仲有汽水同雪糕~

限時九十分鐘~~

我地等左20分鐘到, 有位啦~~~

坐底, 簡湯底~~ 清湯同昆布



丸, 鳥冬, 汽水~



第一碟牛~



第二碟牛~



雪糕=完美句號~



埋野148 x2 (不過唔記得使唔使加一)



後記:

其實我覺得都算係咁啦, 任食任飲, 質素, 就ma ma地, d牛唔知係咪比我整得太耐, 鞋鞋地咁~

不過佢有自助雪糕機, 我覺得幾好玩^^

都值得再去既, 限時九十分鐘, 其實我個人都覺得夠時間!

不過會成肚牛咁出返間餐廳囉, hehe

沒有留言:

張貼留言