搜尋此網誌

2015年4月9日 星期四

英法自由行 - Day2 (London to Paris, EuroStar, 海鮮餐)

3月14日...

由於早一晚已經去了King's Cross站探路....


我地已經可以熟識地知道邊度入閘.....


所以我地朝早可以去行下超市, 買下零食, 感受下當地人超市係點~~


西瓜係咁既, 同埋得好小紅色既肉.....仲要1磅

 
之後, 我地要行去車站了, 好近, 約8分鐘路程~

依間酒店, 好靚呀......


King's Cross Station...

 

London, Eurostar station inside


my lunch....


搭完扶手電梯, 就上火車啦^^


其實我估唔到, 佢係咁殘舊既....


車廂內.....總算是乾淨的~~

**記得記得, 提早買飛, 我早左二個月左右買, 只係55歐左右....

越近出發日期車票越貴, 同埋要早小小上車, 如果唔係會冇位放行李.***


一落車.....

會見到好多人....

由於聽得太多巴黎治安唔好...

所以我地打醒左100分精神....

由於怕治安唔好, 怕比人搶野, 我一張相都唔夠膽影......

車站, 同車廂都好污穢, 好多人..... 

因為聽唔明佢地講咩, 所以好有介心....

見到黑人, 白人都好膽心, 因為人生路不熟, 又拎住好多行李....

直至.....

我地係地鐵站出閘.....

由於係鐵塔既地鐵站, 都好多人出, 我地又要好小心咁....

跟住快快腳去酒店度CHECK IN.....

放低哂野, 先夠膽行出去....

總之巴黎人多既地方, 治安感覺上比London衰10倍....

唔係話London冇小偷....只係冇巴黎既咁狼死咁囉.....





放低完行李, 影下鐵塔, 已經係黃昏了.....

我地就出發去食晚飯....

由於都係網上搵....知道餐廳多人排隊, 我地未夠6點已經到達....

排左30分鐘左右, 等開門就可以入坐....


餐廳:

Pedra alta (boulogne)
address: 6 avenue gen leclerc, 92100 boulogne-billancourt
tel: +33 01 69385463

依盤野....唔算多, 但一定夠二個人食.....

埋單40歐左右....其實好抵食, 可以一試....




食完, 我地就返酒店lu....

因為今日仲有時差.....都好攰呢......



沒有留言:

張貼留言