搜尋此網誌

2013年10月19日 星期六

循環再用 - 湯渣豬肉 (麵包機豬內鬆做法)

煲完湯既豬肉, 我屋企一向都唔食, 會倒左佢!

好哂野.

早排, 屋企引入左部麵包機, 我上網都睇到其他網友用黎整肉鬆~

今次, 我又整, 以下係做法:)

1.豬肉涼乾水!

2 把肉搣成絲3. 放入麵包機, 同事放入調味料, 我放左老抽, 糖, 鹽, 雞粉,五香粉!

4. 撳去做果占既模式, 成個過程完全唔使理佢

5. 1個鐘後, 佢就會變𩾷以下依個樣, 但我覺得唔太乾身, 我下次會再用白鑊炒炒佢!




6. P.s. 可以入白芝麻同攪, 會香好多架:)


*我的麵包機係home made 牌*


祝大家成功, Happy cooking

沒有留言:

張貼留言