搜尋此網誌

2012年8月27日 星期一

New Toy - Kenwood食物處理機

琴日同媽咪去左行街飲茶~

由於我好鐘意貴夫人部攪拌機~

但係三千幾蚊太貴, 我唔捨得買!

因為我覺得, 三千幾蚊得一個function, 真係名乎其實, "貴"夫人囉

跟住, 行個轉彎counter, 見到好多人圍住講依個機!

佢好似好勁咁

做到攪拌, 磨粉, 刨碎, cut野, 渣汁, 攪肉等等既野, 仲可以攪蛋糕, 做麵包!

好似萬能合一咁!

我同呀媽都中左招, 比個呀叔sales 到!

最終買左返屋企!



話有28function, 其實得6, 7種會常用~



磨完出黎d芝麻, 我覺得唔係好幼細, 仲有殼, ma ma 地~

沒有留言:

張貼留言