搜尋此網誌

2016年7月6日 星期三

花卷



都講左, 我愛上中式包架啦~

又有相啦, 不過都係上星期做落的~

點解係咁做中包呢~

一黎, 慳時間, 佢唔使點發酵~

最緊要係, 麵糰, 我用麵包機攪架....

冇錯呀, 我係用麵包機攪個麵糰, 咁我咪做小好多野囉~

我又要講, 我小左整西包, 吐司, 但我都有用我架寶貝麵包機!

只要用餃子皮模, 就可以做出中式包的麵糰啦~

跟住可以直接做型, 造型後, 便可以放入蒸爐到發酵10分鐘!

再蒸, 20分鐘, 咁就完成啦~~

方便, 快趣, 餡料可以自己做, 又健康, 可以控制鹽份, good good good 架^^


沒有留言:

張貼留言