搜尋此網誌

2015年2月13日 星期五

早來到的情人節....

今年情人節冇擇住過年.....

雖然我地不嬲都唔會特別慶祝...

亦都覺得唔需要大時大節先送禮物既....

但, 成為了IT太後, 我要對我的老公好一點....

今年, 我送份情人節比我情人先得.....

就因為咁, 我知IT人都好鐘意依架Lego車....

而香港反斗城亦都好快咁比人搶到冇曬....

咁我就唯有係出面鋪頭訂定, 再送比我情人啦~

小小驚喜, 雖然it人平時唔會比驚喜我.....

但我唔會因為佢唔比而我唔做....

我最鐘意睇到佢咀角微微向上, 咁我就自我感覺良好....哈哈~

多謝你送給我的iPhone 6 + 3月英國購物之旅....



沒有留言:

張貼留言