搜尋此網誌

2015年1月30日 星期五

韓風....

發緊夢.....

完了我的人生大事, 我完全可以開懷地咁食我喜歡的~

終於到我開始遲來的韓風啦.......

以下係我過去一星期的schedule~

星期二晚同朋友出左去尖沙咀新羅寶到韓燒~

星期三都仲繼續, 同朋友出去葵芳藝餐到食午飯~
夜晚去左無印良品買韓式煎餅粉返屋企

星期四, 我去左買料返屋企整韓式煎餅....

雖然這幾天我離不開韓餐...

但還是心思思, 想再食再食:)



藝餐的海鮮豆腐湯, 我覺得他不及新羅寶, 又冇乜海鮮....

藝餐的飯卷, ok la...不過不失....

最愛的百力枝, 仲要係mint chocolate......

沒有留言:

張貼留言