搜尋此網誌

2014年9月12日 星期五

麵包機開光 - 第一桶/ 合桃元肉包~



我終於都換左屋企架麵包機啦~~

唔知係佢既力有不递, 定係我未夠料去駕馭佢....

我每次整麵包, 整完出黎都係覺得唔順眼!

直至最近, 我搵佢搓麵糰, 再做中式包, 先發現佢可愛~

尋晚呀嫂同我一齊出Sogo拎機, 跟住返到屋企~

我都急不及代, 洗配件同整包啦~

到零晨二點, 可愛的麵包出爐啦!

我相信隔離屋都會嗅到香味呢, haha~


______________________________________


la la la, 我家Kimberley Kitchen又一新成員~


放下合桃碎, 元肉碎~


偷影, 佢攪既模樣~


當佢自己放左果乾, 佢會自動開始~


淩晨2:00, 包子要出爐啦~


成果如下, 靚仔嗎?













做法, 把所有材料量好按書, 倒入機內~

今次用左200ML水, 250高粉, 14G牛油, 20G糖, 5G鹽~3G酵母










沒有留言:

張貼留言