搜尋此網誌

2012年8月2日 星期四

Nescafe dolce gusto - Coffee machine

星期六, 行過city super, 見到pomo有依個咖啡機!!

好方便咁, 仲要買一部機$1290, 送四盒咖啡 (平均一盒$70, 四盒都會$280)啦~

我鐘意咖啡可以幫我提神, 但係少爺唔鐘意咖啡既味道!

我叫左pomo沖杯朱古力試下!

少爺飲完, 都覺得係ok喎~~

佢覺得ok, 我更加想買依部機!

但可惜, 我真係諗唔到佢可以放係邊!

跟住搵至平既方法去買!

ebay, 好平呀, 但係運費好貴~

yahoo bid, 計計下仲唔抵, 我買個新既仲多野送~

沒有留言:

張貼留言